|
www.skoroszex.fora.pl forum mieszkańców osiedla Skorosze X i X bis
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek
Super Aktywny
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 21:15, 21 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
W końcu mogę sie zgodzić z tym co AdminX napisała .
Wentylacja nie działa i w tej chwili jeśli podobna sytuacja przydazy sie osobie z astmą, czy wysokim ciśnieniem będzie problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
erc
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:07, 21 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Franki mam nadzieję, że ten przykry incydent nie zdarzył ci się na Skorosze VI bo tam wszystko jest OKi.
Miska żonie bardzo współczuję, napewno nie jest to nic przyjemnego ale każda z osób korzystających z windy musi się z tym liczyć bo odkąd wynaleziono windy to awarie zawsze się zdarzają. Po to są przyciski alarmu ( w starszych typach wind) bądź przycisk bezpośredniego połączenia z serwisem aby w takim przypadku przycisnąć odpowiedni guzik i czekać spokojnie na przyjazd konserwatora.
Z tego co mi wiadomo to mamy bezpośrednie połączenie z windy do serwisu. Franki skoro odebrałeś już mieszkanie to powinieneś o tym wiedzieć i rzetelnie o tym wszystkich poinformować a nie popisywać się wiedzą unijną.
Jako osoba doskonale zorientowana w sprawach wspólnotowych powinieneś również wiedzieć, że to nie administrator sprawdza, czy w windzie wszystko działa tylko osoba, która ma odpowiednie uprawnienia.
Ale ty chyba rozpocząłeś już kampanię wyborczą i w taki sposób przedstawiasz fakty aby zdyskredytować działania zarządu i Patio. Nie po raz pierwszy zresztą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez erc dnia Pią 22:13, 21 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek
Super Aktywny
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 6:50, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Erc, słonko, poczytaj dobrze relacje , a w szczególności o cudownym przycisku. Potem zapraszam do dusznej windy z maluchem, ale za to z tym przyciskiem.i życzę miłego czekanai, w końcu korzystając z windy liczysz sie , ze tak będzie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franki
Super Aktywny
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: J1/B Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:06, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
erc napisał: |
Franki skoro odebrałeś już mieszkanie to powinieneś o tym wiedzieć i rzetelnie o tym wszystkich poinformować a nie popisywać się wiedzą unijną.
|
Odbierałem mieszkanie a nie windę
erc napisał: |
Jako osoba doskonale zorientowana w sprawach wspólnotowych powinieneś również wiedzieć, że to nie administrator sprawdza, czy w windzie wszystko działa tylko osoba, która ma odpowiednie uprawnienia.
. |
Osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia dobuszcza windę do eksploatacji na kolejny okres. Za to nic nie stoi na przeszkodzie, aby konserwator co jakiś czas dokonał sprawdzenia czy w windach chodzi wentylacja i czy jest łączność alarmowa. Do tego nie potrzeba uprawnień o czym jako osoba doskonale zorientowana w sprawach wspólnotowych wiesz:).
U siebie w firmie mam urządzenia podlegające dozorowi. Jeżeli szedłbym Twoim tokiem rozumowania, to od jednego do drugiego przeglądu dozorowego nie wykonywałbym żadej kontroli sprzętu bo przecież UDT dopuścił urządzenie... A przecież jak sam napisałeś sprzęt moze sie psuć, może nawet się popsuć na drugi dzień po przegladzie dozorowym - i co wtedy?
erc napisał: |
w taki sposób przedstawiasz fakty aby zdyskredytować działania zarządu i Patio. Nie po raz pierwszy zresztą. |
Przedstaw te fakty z punktu widzenia Zarzadu i Patio ... Chętnie poczytam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez franki dnia Nie 19:02, 23 Paź 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eizo
Super Aktywny
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skorosze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:09, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A przy okazji może by przetestować działanie firmy otis. Pan Łazeba mówił, że mają pół godziny na przyjazd od momentu zgłoszenia (trzeba by to potwierdzić, czy rzeczywiście tak jest). Ja kilka razy zgłaszałem telefonicznie awarie i zazwyczaj przyjeżdżali po 4-6 godzinach lub następnego dnia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eizo
Super Aktywny
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skorosze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:11, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
erc napisał: | Po to są przyciski alarmu ( w starszych typach wind) bądź przycisk bezpośredniego połączenia z serwisem aby w takim przypadku przycisnąć odpowiedni guzik i czekać spokojnie na przyjazd konserwatora. |
Nie sądzisz, że jest lekką bezczelnością sugerowanie kobiecie z małym dzieckiem skorzystanie z NIEDZIAŁAJĄCEGO przycisku i spokojne czekanie (zapewne kilka godzin) w niewentylowanej windzie na przyjazd serwisu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franki
Super Aktywny
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: J1/B Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:05, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
eizo napisał: | erc napisał: | Po to są przyciski alarmu ( w starszych typach wind) bądź przycisk bezpośredniego połączenia z serwisem aby w takim przypadku przycisnąć odpowiedni guzik i czekać spokojnie na przyjazd konserwatora. |
Nie sądzisz, że jest lekką bezczelnością sugerowanie kobiecie z małym dzieckiem skorzystanie z NIEDZIAŁAJĄCEGO przycisku i spokojne czekanie (zapewne kilka godzin) w niewentylowanej windzie na przyjazd serwisu? |
To tylko świadczy o tym co dla kogo jest ważne i jakie ma priorytety.
Zasugerowałem pewne rozwiązanie (kontrola przez konserwatora) aby troche zminimalizowac ryzyko wystąpienia tego typu sytuacji. Nie wykluczymy ich całkowicie bo to tylko sprzęt , ale możemy choć trochę zminimalizować.. Szczególnie teraz, gdy nasze windy narażone sa na ektremalne warunki pracy ( wożenie materiałów budowlanych). Jak juz powykańczamy mieszkania to się sytuacja powinna uspokoić i wtedy nadzór konserwatora mógłby byc rzadszy...
@erc - pisze wyraźnie nadzór a nie dozór - a to jest różnica...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
erc
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:44, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Franki a skąd wiesz, że taka kontrola ( nadzór) nie jest prowadzona a awarii jak sam piszesz mimo kontroli konserwatora nie wykluczymy bo to tylko urządzenia.
Ciekawe jak działają urządzenia u ciebie w firmie bo podczas pracy jak widać to głównie zajmujesz się nadzorem naszego forum.
Eizo oczywiście jeśli przycisk nie działa należy szukać pomocy w inny sposób. Nie przyszło by mi nawet do głowy radzić komuś aby w przypadku nie działającego guzika biernie czekał na cudowne naprawienie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez erc dnia Nie 17:49, 23 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franki
Super Aktywny
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: J1/B Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:45, 23 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
erc napisał: | Franki a skąd wiesz, że taka kontrola ( nadzór) nie jest prowadzona a awarii jak sam piszesz mimo kontroli konserwatora nie wykluczymy bo to tylko urządzenia.
|
Mam nadzieję, że tak jest. Jeśli wiesz coś więcej (czyli że taka kontrola jest prowadzona co okreśony czas i do tego jest udokumentowana) to napisz
Teraz, jak widać, nasze windy mają bardzo ciężko, co rzeczywiście może ( choć przy tej klasie urzadzeń nie powinno) objawiać się wzmożoną usterkowością. Dlatego, jeśli te konrole rzeczywiście są prowadzone, to moze warto pomyśleć o ich wzmożeniu - przynajmniej w tym początkowym okresie. Jeśli masz jakieś inne pomysły to napisz - AdmiX czyta to forum i może nasze uwagi trochę pomogą.
erc napisał: |
Ciekawe jak działają urządzenia u ciebie w firmie bo podczas pracy jak widać to głównie zajmujesz się nadzorem naszego forum.
|
Dzięki za troskę ale to nie Twoja sprawa i nie zamierzam Ci się z tego tłumaczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek
Super Aktywny
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 8:37, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a ja jestem ciekaw kto podpisał serwisantowi z Otis'u protokół po awarii z udziałem mojej rodziny?
Nie działa nadal wentulacja
wyświetlacz nie wyświetla wszystkich kresek, a więc nie pokazuje pełnej cyfry
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Misiek dnia Pon 8:38, 24 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krytyczne_oko
Aktywny
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:17, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Windy w klatce A kaput... podobno rano jeszcze chodziły...a gdy wyjeżdżałem jakąś godzinę temu jedna stała na parterze druga na 3 piętrze i nic nie dało się z nimi zrobić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gosia i Robert
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:34, 24 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Tak to jest z jakością produktów, gdy się przenosi produkcję do Chin .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinK
Super Aktywny
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: J1/B Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:29, 25 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Wracając do tematu, jak ma się sprawa 'zerwanej windy'? Co powiedział Otis, jaka reakcja zarządu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek
Super Aktywny
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 9:25, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Otrzymałem infomrację od zarządu, że zgłoszenia o windzi eopadającej nie było.
A wg zarządu, opisana sytuacja mogła mieć miejsce i być spowodowana, "próbą alarmu przeciwpożarowego" w czasie , kórej o ile dobrze zrozumioałem, windy w trybie awaryjnym zjechały na dół..
Sytuację relacjonowałem jako zasłyszaną, teraz informuję o komunikacie od Zarządu.
Jeśli to złożymy razem i zarząd nie ma wiedzy o zgłoszeniu to możliwości są trzy: 1. próba została przeprowadzona "profesjonalnie", nie było żadnej informacji i ludzie korzystający z windy najedli się strachu i opowiedzieli o spadaniu 2. była taka sytuacja, zgłoszenie poszło "z guzika" lub telefonicznie do otis i obeszo się bez halasu bo nikomu nic się nie stało i 3. możliwość - sąsiedzi opowiedzieli mi bajkę... tylko po co
BTW winda F ma się dobrze, jeżdzi, rozmawia z pasażerami i nawet działa wentylacja i wyświetlacz
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|