 |
www.skoroszex.fora.pl forum mieszkańców osiedla Skorosze X i X bis
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bart
Super Aktywny
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:17, 14 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Radkas napisał: | Witam sąsiadów
Nie wiem czemu nie chcieliście wybrać faceta który zna się na budowach
- wybraliście 3 Panie , Mi w dalszym ciągu brakuje faceta który by ogarnął to wszystko - konkretnie chodzi mi o techniczne i budowlane sprawy !!!
Na końcu pochwalę ogrodnika , jego pracę naprawdę widać , bardzo ładnie to wszystko prowadzi Miło jest wyjść i przejść się po osiedlu  |
Nie ma co płakać stało się to się nie odstanie, na początku wszyscy byli pozytywnie nastawieni i nikt nie myślał, że ktoś chce tu kogoś w kanal wpuszczać (jak np. branie wynagrodzenia + firma zarządzająca) Pytanie brzmi czy coś z tym zrobimy przy następnym zebraniu czy pozostawimy taki stan rzeczy jaki jest? W sumie kości zostały rzucone i możemy ebejotowi podziękowac za współpracę bo niesty nie mamy już żadnej karty przetargowej. Nie sądzę żeby ebejot czegoś więcej potrzebował pozatym, co juz od nas dostał a nawet jakby to ....
Jedyne co mozna zrobić to nie przedłużyć Paniom kontraktu...ale to tylko moje zdanie, większąść chyba i tak uważa że jest ok wiec nie ma się co irytować tylko pogodzić z takim stanem jaki jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sit
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: J1, C, VII p. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:30, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Radkas napisał: |
Jak napisałem tak zrobiłem wysłałem maila do zarządu , zachęcam sąsiadów jednak do wysyłania takich maili |
???
Kupiłeś/-śmy mieszkanie.
Mamy na nie rękojmię.
W ramach rękojmi możemy domagać się usunięcia wad i usterek.
Od kogo?
Nie od zarządu lecz od dewelopera.
Zasypywanie mailami zarządu jest więc pozbawione sensu.
Zasypujesz mailami pośrednika, Twojego reprezentanta. Oczywiście możesz to robić. Ale zdecydowanie większy sens miałoby adresowanie maili (a znacznie lepiej pism za potwierdzeniem odbioru) bezpośrednio do dewelopera.
Dlaczego?
Z bardzo prostej przyczyny:
a) pisma trafiałyby tam, gdzie powinny
b) pisma za potwierdzeniem odbioru stanowiłyby ew. dowód przed ew. sądem, gdyby deweloper postanowił uchylać się od usunięcia wad,
c) Zarząd co prawda reprezentuje Cię, ale z tego co piszesz, robi to mało efektywnie,
d) więc po co się frustrować?
e) do Ebejotu daleko nie masz, żeby zajść i zostawić to pismo
f) najbardziej zadowolony z sytuacji jest ten, kto powinien wadę usunąć (bo zamiast n reklamacji otrzymał jedną od zarządu, być może słabo sformułowaną), a najmniej ten, którego ta wada dotyka - czyli Ty.
Prawie każdy deweloper próbuje uchylić się od napraw. Ebejot wyróżniał się zawsze na tym tle. Ostatnio jest z tym podobno gorzej.
Szanowni Państwo - warto psuć swoją markę?
Z kwestii, które są mi już znane, fatalnie pracuje wentylacja na klatkach schodowych. Groźby zawarte w odpowiedzi na pismo Zarządu, to była odpowiedź na bardzo niskim poziomie.
Uważam, że tego typu dokumentacja nie powinna być ukrywana na zamkniętych forach (Strefa mieszkańca). Powinna być ogólno dostępna - z jednej strony nabywcy kolejnych mieszkań mieliby większą świadomość zmian w postawie dewelopera wobec swoich klientów. Z drugiej strony deweloper może by się dwa razy zastanowił przed napisaniem czegoś takiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sit
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: J1, C, VII p. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:38, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Bart napisał: | niesty nie mamy już żadnej karty przetargowej. Nie sądzę żeby ebejot czegoś więcej potrzebował pozatym, co juz od nas dostał |
Mamy bardzo silną kartę przetargową - nazywa się rekojmia. Trzeba tylko chcieć z niej skorzystać. Nie jest to trudne. Trzeba poświęcić kilka minut na opisanie problemu i swoich żądań z nim związanych, wydrukować, przejść 200 metrów i dostarczyć deweloperowi za potwierdzeniem odbioru.
W razie braku odpowiedzi należy to zrobić ponownie.
Ebejotowi życzę jak najlepiej.
Gdyby jednak postanowił ignorować usterki - będziesz miał materiał dowodowy. Nie sądzę aby była potrzeba pójścia z nim do sądu... Sądzę, że Twoje zgłoszenia jeśli nie za pierwszym, to za drugim - trzecim razem zostaną obsłużone. Do dzieła!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|